saknar dig <3

Jag saknar dig så otroligt mycket!
Jag har försökt att ta kontakt med du verkar inte bry dig så mycket.
Jag vet att vi inte är små längre och att du har flyttat men jag trodde ändå att din egen syster betydde mer för dig än det verkar som.
Du är min idol, min förebild men framför allt min bror, min store bror som betyder jätte mycket för mig.
Jag hoppas inte du har glömt bort mig din syster, den systern som du busa med som liten och lekte krig, snodde godis ifrån, tog hand om, skrattade med och grät med.
Du ska veta att jag älskar dig så otroligt mycket och det känns så tomt nu när vi inte haft kontakten på länge.
Du ska veta att det inte är samma sak att gå till pappa nu när du inte är där.
Jag vet att man inte kan bo hemma hela livet, men man kan ialla fall höra av sig till de som betyder mycket för en. Mina tårar rinner för just dig nu min älskade bror. ♥

/M ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0