15 september

Efter att ha skrivit ett ganska så tråkigt och ointressant inlägg för vissa så funderar jag på att börja blogga lite mer än vad jag göra ;)
Kanske en gång om dagen, något jag hoppas att jag ska kunna göra :) Ska göra denna blogg rolig och intressant, men hjälp av eran hjälp också! Mathilda får hänga på hon med ;) Hon är iallafall duktigare än mig, hon bloggar nog mer än vad jag göra (a)


Senare ikväll blir det att gå och lägga sig innan 9 ska försöka iallafall, rena skriva läxan i teckenspråk också innan lägg dags :)

/Rebecca


Kommentarer
Postat av: jenny

REBECCA!!! ingen iv-lektion imorgon bitti! hoppas du hinner läsa det hör nu :( har inte kunnat nå di gpå något vis ... Men den är iallafall inställd imorgon (torsdag), så du inte behöver gå upp tidigt i onödan!

2010-09-15 @ 21:18:42
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0