5 september

Idag vaknade man vid halv 11 sedan vid 12 åkte vi (består av mig själv, mamma och pappa) iväg till Jesper och Lindas lägenhet. Jesper var bara där eftersom Linda jobbade från 12 till 16 på sin födelsedag också, så Grattis Linda :)
Självklart så städade vi, så jag damsög och målade lister, så fick leka målare en stund också :)
Nu ska jag snart ut med Biwa sedan blir det nog att plugga matte, ligger efter lite. Men det ska jag lösa idag :) Duktig som jag är (a)

Imorgon efter skolan, blir det ner på stan och träffa mig saknade bästa vän som jag inte har träffat på 2 veckor och 1 dag!!! :o Så stört! Jag saknar henne så jäkla mycket! ♥
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0