haga imorgon då -.-

Var ganska så skönt att sova till 11 och sedan gå till skolan 1 sedan sluta vid halv 3.
Skrev cv och lite sånt..allmänt tråkigt bara
Imorgon börjar min lektion på haga och jag vet inte ens vart jag ska..vilket är ganska så svårt då, även är jag orolig och rädd, känner ingen som ska ha samma lektion som mig och jag har aldrig varit på den där skolan tidigare, vi får väl se hur det går imorgon.

Nu förtiden har jag svårt att skriva blogg, men orkar inte hålla på att berätta idag har jag gjort det och det..men ni kan gärna hjälpa mig med vad jag kan skriva så är ni söta (a)
/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Äh gumman, du har ju mej;) Vi hittar dit tillsammans och så ses vi efter våra lektioner och hittar tillbaka tillsammans också, då det ordnar sej ska du se:)<3

Puss på dej sötnos!<3

2010-09-01 @ 21:37:01
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: sandra :)

Ja du gumman jag förstår dej men som sagt du har ju jasmine! :)



Tänk dej lilla jag som ska ta mej till eber och hitta rätt lektionssal helt själv .. och så måste jag försöka komma i tid också (a)



Puss på dej hjärtat <3

2010-09-01 @ 21:56:23
URL: http://rockonsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0