mammas jobb

Fick skjuts till jobbet av mamma imorse, sedan när jag sluta så kom min kära och snygga pappa eftersom jag skulle hjälpa honom att välja ut ett par nya glasögon, det blev ett par riktigt snygga till honom :)
Nu sitter jag på mammas jobb och väntar på att hon ska sluta, hoppas att hon gör det snart också ;p
Vet inte om vi ska titta på mobil idag också, men har inte fått lön än så vet inte om det blir idag eller om jag ser lite snäll och söt ut, så kanske mamma kan köpa en åt mig såläng tills jag fått lön - bra idé 
Blir även att handla mat, kanske om vi hinner så ska jag be mamma färga håret på mig :)

Skönt att imorgon har man sovmorgon, ingen IV (teckenspråk) som jag har då!
Fick förresten Jespers 120 säng igår, herre gud sover som en prinsessa i den :)
Längtar till den 20/9
Ha det så bra alla läsare :)
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0