Min äkta vän!

Hur vi lärde känna varandra? Det var ganska så svårt att komma ihåg eftersom vi började i samma klass i 7an, jag var med Jennifer och Jasmine och du var med Rebecca..när vi väl började va på raster och var vi alltid du, jag och Jasmine och ibland var inte du med då var vi med Rebecca istället.
Vi gick i samma engelska grupp du och jag, kände redan då att du verkligen är en äkta vän.

Det var med på sommarlovet mellan 7 och 8 vi började ses bara du och jag :)
Kom ihåg hur jag fråga dig första gången jag sov hos dig och vi var inne i stora huset, satt såklart vid datorn, då jag frågade om det var okej att prutta, självklart blev det ju ingen liten utan en ganska så hög hahah :D vi kunde verkligen inte sluta skratta :) Jag älskar att skratta, gråta, vara glad..jaa allt vid din sida älskar jag att göra tillsammans med dig!
Enda sen den gången jag prutta har du accepterat mig för den jag verkligen är och vill vara !
Vi har verkligen så många underbara minnen som jag verkligen inte vill glömma och jag kommer aldrig gör det!
Varje dag i 9:an, vi kunde verkligen inte vara utan varandra i skolan, var vi osams en dag var det alltid så att vi blev sams dagen efter!

Gymnasietiden är verkligen inte samma utan dig! Kan inte skratta på det sättet jag gör med dig!
det värsta som jag verkligen inte ska hända är att du och jag inte har kontakten längre..jag vill verkligen inte förlora dig!
DU är min allra och bästa vän! Du är inte bara min bästa vän utan min bästa syster som aldrig kom från mamma och pappa utan kom ifrån kårtorp!

Glöm verkligen inte bort att jag älskar dig för den du är inte för den du vill vara!
Saknar dig för varje dag som går, skolan, fritiden är inte samma utan dig min flumma syster! ♥♥


Detta är skrivet direkt ifrån mitt hjärta gumman! Och det är enbart dig det handlar om!
DU betyder lika mycket som min familj, du tillhör familjen Reinholdsson! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0