8 april

Sitter just nu på mammas jobb. Tänkte ta och blogga lite nu när jag har tiden inne om ni förstår  
Ni vet ju att jag inte har haft tid pga läxor & prov och det verkar som ni helt förstår mig! Tack :) Hade prov i affärsjuridik, kan inte kalla att det är världens roligaste ämne. Provet gick väl åt helvete fel, men vad ska man göra när man inte fattar något och man är så hungrig så alla som var i klassrummet hör hur min mage låter? INTE OKEJ.

Anyway..Senare när mamma slutar vid 4. Ska vi ner på stan och göra staden osäker för ett par timmar! Blir att köpa ett par RÖDA jeans! love it.
Ikväll blir det att vara hemma och käka pizza med the family för imorgon ska jag ink. några i klassen till Hageby. Det är något där som har med "Kungsgård" att göra, eller kungsgård har en dag där på hageby och det är imorgon. Vad gör man inte för skolan min :D haha - får ju en dag ledig någon gång.



Nu ska jag ta mig lite att äta här på jobbet :)
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0