don't hold your breath

Heej alla goa och glada läsare!

Idag är jag på toppen humör, har packat och fixat ska ut till Mathilda senare idag :) Kan inte bli bättre liksom!
Gårdagen bestod av att jag var hemma fram till maten, sedan drog jag iväg till min mormor och morfar. Där jag hjälpte mormor med sin nya mobil och myste och åt som alltid! Började röra mig hemåt vid 10, så kom precis hem till en bra film "Den perfekta stormen" hette filmen. Mycket bra film även om det handlade om fiskare haha
Vaknade idag vid halv 10, då jag satt och titta lite på TV sedan började göra iordning mig eftersom jag började och jobba vid 12. Ganska så skönt att jobba 3 timmar på söndagar. Men herregud så varmt det var när jag satt i kassan, ville nästan bara ut och sola.
Klarade mig hela dagen och har fått lite tider i sommar också, så blir ett sommarjobb till slut! :)

Kanske blir att jag och Thilda bloggar ikväll, men kanske inte! Vi ska mysa, se film och bara prata! Love it!
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0