hard to say good bye

Heejsan!

Detta inlägg kommer nog mest handla om att jag måste berätta att denna vecka lär jag nog inte blogga så "jättemycket". Jag har jätte mycket att göra i skolan innan det är lov..så lär väl kanske inte var så mycket uppdaterat från min sida. Ska försöka, men vill inte lova något. Jag har haft ett prov idag sedan två till prov denna vecka, en redovisning + att jag måste plugga massa MATTE ligger efter lite (a)

Sedan ska jag även hinna jobba två av dessa dagarna den här veckan, äta kebab med Jenny, försöka träffa Mathilda :D, "arbete" i hageby på lördag, fira Jesper på söndag, köpa present, prata med kuratorn...känner att denna vecka är jag full bokad.
Jag får väl vara glad om jag iallafall hinner med och duscha  Skön-t att det snart är påsklov då jag hoppas att få vila ut lite, men även få jobba lite :)

Hoppas att alla läsare förstår. Fast som sagt...jag ska försöka blogga när jag har den tid jag behöver :)
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0