långfredagen förra året




Denna dag..långfredagen
Den var både rolig och sorlig. Mina dåvarande vänner (jag & jasmine är fortfarande vänner) vi festade (enhel del), tog dagen som den kom, insåg inte verkligheten..eller jag gjorde inte det.
Min bror Jesper skulle under påskhelgen åka till sin tjej i Australien..ni kan ju tänka er, han ska åka till andra sidan jordklotet och jag står här hemma utan honom. Utan honom var tufft, vår kontakt var genom facebook, man fick vara nöjd att man fick ett samtal under 4 månaders tid..han levde livet, medans jag kunde sitta hemma gråtandes för att jag sakna honom. Berättade allt som hände här hemma, hur det gick i skolan & han va stolt över mig. Han var STOLT över lilla mig??? Mejlet då han skrev det! Love that ♥

Under långfredagen ( ja, den var faktiskt lång ) jag och Mathilda hade det strulligt mellan oss..sånt som kan hända, men det var inget jag direkt mådde något vidare bra av.
Alex kom på kvällen denna dag & minns inte hur det gick till, men något hände jaja...

Det var min långfredag förra året, medans den här långfredagen tar jag det bara lungt och vilar mig tills imorgon då jag har tänkt att ta tag i gymmet! Gymmet kallar även sol & motion  En som jobba där kom in på jobbet igår och kände tydligen igen mig hahah, väl känd?? (a) Han tyckte att jag skulle ta tag i solningen (han såg väl att jag var lite blek ut av mig) inte solat på 1½månad (PANIK!!)
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0