pluggning av natur - går inte så bra..

Har varit upp hos min bror ett tag och sett på TV även försökt plugga. Men istället för att plugga, ringde Mathilda mig och berätta lite hihih så ska även träffa henne imorgon efter jag har pratat med kuratorn. Ska ta hål i ******  
Ska faktiskt försöka plugga, köpte faktiskt burk cola idag för att unna mig lite gott så jag kan plugga bra..ska sätta igång med att plugga nu innan jag ska sätta mig vid TV:n. Blir säkert nattläsning (natur) Intressant! Inte varje dag man läste det när man var lite haha :).

Jag är ledsen att jag kommer skriva depp sak nu..men jag vill så GÄRNA träna, men får inte träna efter operationen. Får, får jag men känner att jag vill att det ska läka ordentligt och att stygna ska vara borta, då är det träning som gäller! :) Känns som att jag bara proppar i mig massa onyttigt bara för att jag har gjort en operation. Men nästa vecka ska jag börja äta nyttigare och senare i veckan även börja träna lite smått.
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0