taggar fest

Dagen började med att göra ordning sig, sedan iväg till Hageby där man har delat ut rosor till alla möjliga människor :) Mycket roligt, speciellt när jag och Samir åkte ett tåg som var till för små barn hahah :D

Nu sitter jag och fixar mig eller fixar mig inte vid datorn. Men ska göra iordning mig för idag är det FEST!!!

Detta blir det att ha på sig ikväll, tillsammans med en svart skjorta över. Köpt förresten denna top/bustier igår :D Mycket nöjd & älskar den!
Ska ta det lungt ikväll, ska faktiskt jobba imorgon 12-15 sedan fira Jesper vid 15. Så passar alldeles utmärkt att jag slutar vid 15.

Medans jag har suttit här och bloggar har faktistk min sötnos sovit. Själv sitter jag och gör iordning mig och taggar med fest musik, medans sötnosen sover...Inte okej
/Beccis


Kommentarer
Postat av: Lisa

Heej! Har läst eran blogg ett tag nu och jag är verkligen nyfiken på varför du opererade armen? :P Någon leverfläck du tagit bort eller? :) Hehe. Skulle vara kul om du avslöjade. ;)

2011-04-10 @ 22:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0