tonight (i'm fuckin' you)

Skolan idag som vanligt..eller inte riktigt som vanligt, men min klass har haft mässa. Där "sålde" vi Stadium's produkter (dock på låtsas då).

(När jag går i två:an på handel har vi ett övningsföretag, där Stadium är vårat företag. Så vi använder oss utav deras produkter, då vi säljer, handlar, betalar till andra företag. Andra företag kan exempel vara Åhléns, Team sportia, JC m.m.)

Så på denna mässa var det företag från Nyköping, Eskilstuna, Mjölby och Katrineholm. & sedan så klart vi från Norrköping. :) Var faktiskt ganska så roligt, dock tråkigt i vissa stunder pga, vi hade café där vi bara tjänade in 100 kr till klasskassan LYCKAT
När allt var färdigt och vi hade "handlat" klart, skulle de utse en vinnare för bästa monter, bästa säljarna, bästa kunbemötande. Och vårat företag vann priset för bästa monter. Känns ju bra eftersom det jag själv som har varit med och gjort den.

Hemvägen hem var sjukt rolig och bra, pratade med bästa vän i tele! ♥ Känns så mycket roligare att gå/åka hem, fast vi pratade även mer när jag var hemma :) Så på söndag ska jag ut till henne och sova, då vi ska plåtas  
& bara mysa sönder!

Nu måste jag nog ta och göra familjekäk, vågar ni äta när det är jag som lagar den? Ska bjuda mamma och pappa på hamburgare och pomme ikväll - GOTT!
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0