Vänskap är något starkt & det har vi!

Heej!
Tänkte ta och berätta varför jag inte bloggade igår.

Var ute hos Mathilda från söndagen till igår. Då vi solade, tvätta hennes mammas bild och även så fixade hon mina naglar innan Terje kom och hämta mig vid 4 tiden. Dö mysigt och härligt att vara tillsammans med Mathilda sådär :)
När jag kom hem satte jag mig uppe hos Terje tills solen gick ner. ÄR det inte skönt att det äntligen börjar bli sommar/vår. Underbart enligt mig. Inatt var jag tvungen att smyga ut från mitt hem eftersom mamma och pappa sov, jag skulle ut för att träffa Alex, Rinke och Hampus som var utanför mig. Blev att träffa dem en kort stund, för jag var så j*vla trött.

" Kan ni tänka er - innan jag gick ut och träffade dem (vid 12) så hade jag sett på TV till 10 sedan blev jag DÖsugen att börja städa i rummet. (som jag egentligen tänkte att göra idag) Så gjorde iordning bland kläderna som låg över allt i mitt rum och sedan läste igenom gamla skolarbeten."

Idag har jag inte gjort så mycket..ätit lunch tillsammans med pappa och just nu sitter jag ute på altan och solar medans jag tänkte ta att blogga lite
Skulle haft med bilder i detta inlägg, men tyvärr blev det inte så eftersom solen ligger på här så bilderna blir precis ljusa. (Inte kul)

Se själva, snygg mun jag har va? :) Är helt osminkad eller dock har jag lite mascara och ändå får jag sådär RÖDA läppar. COOLT!
/Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0