10 augusti

vet att jag inte har bloggat på länge..vet också att jag säger det varje gång jag startar alla inlägg jag har.
Men jag har ett liv bakom bloggen med, som exempel jag umgås med vänner, familj, jobbar aa kan väl säga att jag mest jobbar nuförtiden.

Igår var jag iallafall hos Frida och slinga mig och klippte mig, kan inte säga mer än att jag är SUPER nöjd!  Så det var vad jag gjorde igår, även hälsade på mormor och morfar där man fikade och såg allsång + nyheter - det kan vara mysigt ibland! ♥

Nu sitter jag här i sängen med datorn, vilket jag har gjort länge.. Ska börja göra iordning mig och gå ut med Biwa sedan blir det att äta och fixa & styra innan man börjar jobba 16-21.
Skulle egentligen ha jobbat imorgon, men Madde ville byta så det blev bra då är jag ledig till lördag morgon  


såhär ser håret ut nu, inte så bra bild eftersom det är mobilkameran.. Men älskar mitt nya hår
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0