duktig tjej!

Idag känns det som jag har varit en ganska så duktig tjej. Jag har städat HELA rummet, fixat designen och så hängde jag med mamma på Vilbergsmarknaden och in på ICA för att handla lite!
Imorgon är det kungsdagen på skolan..inte så sugen på att gå, men har bestämt med Jasmine för att vi ska ta och gå dit och se vad det finns att göra. Det är som olika aktiviteter som man gör i klassen får väl se hur många man blir, kanske är några så man kan sluta  
Blir att följa med mamma och pappa till landet i helgen även! Kan vara rätt så mysigt, det sägs ju att det ska vara fint väder så varför inte  
Men har nog med mig datorn så ni får lite uppdatering utav mig nu när jag är igång!

Lägger upp dagens outfit i ett inlägg snart!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0