i'm into you

Nu står jag här framför och väntar att BUS ska torka in. Vet att jag fuskar lite, men kände att jag ville se lite brunare ut

Idag hade jag en ledig dag ifrån jobbet, skönt eftersom jobbar hela veckan utom på fredag då jag också är ledig. Så idag har jag tagit tag i en business uppgift som är pågång! Sedan bara tagit det lugnt, gått promenad med mamma, duschat och tagit hand om mig själv lite! :) Behövs kan jag säga helt förstörd när man går upp kvar över 5 för att åka till jobbet klockan 6 -.- Men roligt är det ändå!
Ikväll ska jag lägga mig i soffan och se Beverly Hills vilket jag göra nästan varje kväll, så är det jobb imorgon 15-21.


LOVE


/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0