17 februari

Heej heej!


just nu har jag mysigt med Biwa, eller det kanske inte heter det? Men ni förstår vad jag menare :)
Skönt med sovmorgon idag med, vilket behövdes.
Tänk er att ligga kvar i en varm säng och sova, medans andra (min klass) har lektion. Det är en underbar känsla ibland, dock så har jag prov imorgon i teckenspråk som jag verkligen måste plugga till (!!) Så ser min kväll ut idag, men förstår nog att jag lär sitta framför datorn och sedan glömma bort att plugga. Det kan ju hända om man heter Rebecca
Neej, om jag ska sluta trötta ner er kanske och ta en promenix med Biwa i det kalla vädret.. Jag vill ha sommar & sol eller vår går också bra, bara man slipper dessa varma jackorna, vinterskorna JAG ÄR TRÖTT PÅ DET NU(!!!)
Hörs senare & hoppas ni har haft det en bra dag!
/Becca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0