21 februari

Vaknade vid tio idag, ganska tidigt ändå även om jag inte har ställt klockan eller något.
Ska börja göra iordning mig eftersom jag börjar jobba vid 2 fast ska få skjuts av Terje så blir att åka vid 1, då jag även ska lämna lite grejor till Jesper också :)

Vet inte om jag kan lova er att jag ska blogga varje dag eftersom jag har ganska mycket att göra om dagarna! Och så ska jag ju iväg på onsdag. Fast ska försöka iallafall att blogga minst en gång per dag  Nu när Mathilda heller inte lär blogga så jätte mycket eftersom hon är i idre nu, kommer det bli en saknad i bloggen JAG VET! ♥
Bad pappa gå bort till affären och köpa 2 burk cola så blir att dricka det när han kommer hem sedan ska jag göra iordning mig!
Ha det så bra alla läsare :)

/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0