22 i solen

Dagen har varit så sämst som det bara kan gå haha dock inte arbetet och lektionerna, men annars känns som en tyst minut under hela dagen dock skönt eftersom jag ej mår prima..

Blev en solning innan jag åkte hem + att jag äntligen har beställt... nu  gick inte igår genom internet så gick ner till ... istället så nu är allt klart! :)
Mamma kommer hem när som hellst tror jag, men hon ska även handla lite på vägen hem. Så ska vi äta sedan ska moder färga håret på mig, hoppas att det blir bra  
Blir det bara en lung hemma kväll för mig med mamma och pappa även tända ljus och mys hihi!
Glöm inte frågestunden nu! klicka här så kommer nu till det ;p
/Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0