4 februari

Efter att ha varit på haga så blev det ner till stan för att sola, men träffade Emil med sina två vänner ;) patte & chris? :) Gick runt lite med dom innan jag drog mig att sola!! :)
äntligen lite värme  har inte solat på två veckor nu, blir nog kanske att ta en sväng efter jobbet imorgon (a) & jag VET att det INTE är bra, men jag måste!
Som ni märker blev det en yttligare fredagkväll då jag är hemma. Men beror ju mest på att jag ska upp 6 imorgon..som sagt jobba jobba till 3 :)
Ikväll blir det att fixa naglarna MÅSTE!! även hoppa in i duschen och tvätta håret gå bort till Konsum en snabbis åt fader!

"We were meant to be, supposed to be, but we lost it
And all of the memories, so close to me, just fade away"
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0