...

Ursäkta för att jag bloggar så lite med det beror på olika saker och humöret är inte på topp om jag säger så.
Ni vet säkert redan en anledning, med det är även mer. Saker som inte finns, vill ha, har, aldrig kommer få... , skolan. Jag vet det ser rörigt ut med men det är mer rörigt i mitt huvud kan jag lova. För att glömma allt och tänka på något annat så tränar jag eller slösar pengar. Som grädde på moset har jag bihålsinflammation  som vägrar försvinna, har haft det i mer en 4 veckor snart. De som har haft det vet att det är skit jobbigt + att det blir mycket jobbigare i skolan att koncentrera sig. Nu kanske ni vet varför!
/Mathilda

Kommentarer
Postat av: Alva

<3<3

2011-02-05 @ 20:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0