H.D

Kom hem från jobbet för ett tag sedan. Har hunnit ätit mat och även gått ut med vovven :)

Jag färgade inte håret sedan i fredags, så blir att göra det idag istället och hoppas på att det blir bra även att det inte blir färg i huvet eftersom jag inte vill skrämma kunderna imorgon haha  
Ikväll ska jag se solsidan och sedan skippar jag Wallander för ska se en film från Thilda istället som jag sa :)
när jag ändå pratar om film så såg jag och mamma faktiskt the perfect man och en annan som har gått på disney channel, tyckte faktiskt att the perfect man var bättre än den andra. Även så är ju Hilary Duff en bra skådespelare, så älskar att se filmer där hon är med (a)


/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0