Hemma

Nu är jag hemma efter en vecka i Idre. Var där med min familj: Linda,Wilma, Mamma o Tore mina kusinersfamilj: Kennet, Monika, Isabella o Elin sen kom även Linnea upp. Det har varit jätte kul och jag bröt inget häller.
Kan ju inte säga att jag är bra på att åka slalom men är lite bättre nu. Som tur finns det några träd i skogen som stoppar mig om det går för fort och de hände ganska ofta. Vi åkte skidor varje dag och i torsdags gick jag och min lilla kusin ner till Idres badhus ett tag, i fredags vart det filébuffe på hotellet och senare på kvällen kom Linnea till oss. Vi åkte hem på lördagen vid lunch tid, så vi han åka lite innan, då lyckades Linda och jag köra vilse i en skogsbana och var alldeles för långt åt fel håll.
Här kommer min vecka i bilder:
Den roliga bilresa upp!
När vi kom fram
Första dagen !
Utsikten från en sittlift
Var framme vid Chocken och kollade med kände att det inte var något för mig!
en dooleykaffe med Bella på after skin
/Mathilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0