honey

Har sett klart lyxfällan, funderar på att sätta på film honey eller step up 3 :) Vilka skulder man kan ha när man ser på lyxfällan, tänk att det verkligen kan finnas så många människor nuförtiden som tar lån och kan ha jättemycket skulder dessutom. Jag hoppas att jag aldrig kommer ha det, visst man kan ta lån det är väl helt okej, men att ta lån måste man tänka igenom ifall man kan betala tillbaka. Det är ju liksom det viktigaste

Imorgon ska jag faktiskt upp vid 9 göra iordning mig och sedan gå ut och äta med min fina mamma som jag bjuder på middag tillochmed :) Blir en runda på staden efter och bränner lite pengar, kanske min kära mormor ska hänga med :D
Nu ska jag se film..är så sugen på burk cola, men nej jag får inte! Blev ett glas vatten istället hihi-nyttigare dessutom!
 
eller

uppdaterar nog imorgon istället innan jag åker eller när jag kommit hem från stan :)
/Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0