jag lever!

Hejsan bloggläsarna :)
Hur har eran fredagskväll ut igår? Hoppas att det bara var bra! :)

Min fredagskväll var helt underbar, kan man säga hahah mycket roligt, härligt folk även om vi blev rätt några tillslut..men men sådan händer! Bilder kommer upp på bloggen så fort jag har fått dem!  Om jag ska säga något som inte var så roligt, men så här efterhand är det jäkligt kul hahha ungefär vid 2 i natt blev jag och Jasmine utlåsta från MITT hem hahhaha :D Rinkeboys fel haha, han var fan inne hos mig, men han gick hem undertiden vid var ute haha! Tack snälla Terje för att du öppnade
Idag ska jag bara vara hemma, nästan ska bort och handla med mamma (antar att det blir MAXI) senare blir det att göra iordning i garderoberna eftersom jag kommer få ett till nu när min mammas grejor försvinner ifrån min lya hihi!
/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska dina föräldrar skilja sig?

2011-02-13 @ 13:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0