kyss

Kom precis ut ifrån duschen nu och snart ska jag ta och sätta mig vid TV:n och se på sommar i Sverige.
Nu får jag ta och skärpa till mig, har ännu inte gjort svenska uppgiften även om jag säger det hela tiden..får ta och göra det i pausarna sedan hihih eller innan det börjar få se vad som känns bäst :) Önska mig lycka till vet ja ;)

Det gick skit bra och gymma idag, körde mycket styrketräning ;) känner redan av lite (a) Blir imorgon att gymma på idrotten också - great!
Som sagt är det idrott första lektionen sedan är det natur och ÖFA i 3 timmar :) slutar vid halv 4 blir hem och plugga på direkten, har prov i samhäll och redovisning i teckenspråk på torsdag!

Bjuder på två oseriösa bilder
Nu måste jag ta och avsluta detta inlägg och försöka göra svenska uppgiften!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0