Nu sitter jag..

Nu sitter jag och ser på SOLSIDAN såklart!
Ingen missar väl det hihih :) Blir nog inte att blogga mer idag eftersom jag ska efter SOLSIDAN, hoppa in i duschen sedan blir det nog att ta och sätta sig med popcorn och se på Wallander. Dock har jag redan sett den..men ser på den tills jag blir trött :) Dels så ska jag försöka hitta något att ha på mig imorgon - svårt det kan vara jag vet!

Imorgon är det skola igen..men det är rätt så skönt ändå! Ledig på onsdag, då jag även ska till tandläkaren försöka sola sedan iväg och fixa naglarna :D hihih! Kanske åker till IKEA framåt kvällen sisodär!

Nu ska jag väl fortsätta se på solsidan!
pusspuss Rebecca


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godnatt & KrAmSISaR <3

2011-02-06 @ 22:39:07
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Pauline

aw tack vad söt du är! din/eran är jätte fin! :) kramisar

2011-02-07 @ 18:22:52
URL: http://lillafrokenhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0