Svar på frågestunden :)

pratar: Hej vilka blöjor tycker du bäst om att ha på dig? Tena, DryNites, Huggies, MiloCare, eller Attendens?
svar: Vi använder tyvärr inte blöjor.

funderaren: Rebecca, är du otrogen mot din turkiska kille?

Vad bråkade ni om?

Har ni blivit av med oskulden?

Ogillar ni några från eran gamla klass och vad heter dem?

Svar: Nej, jag är inte otrogen mot honom!
Bråket mellan oss är löst och glömt.
Om vi har blivit av med oskulden tycker vi är för privata.
Vi kankse ogillar vissa från våran gamla klass, men vi nämner inga namn.

bowlingkillen: Har Mathilda någon kille på gång? :)
Svar: Kanske, kanske inte

...: Vad är det du har beställt? Bokat rebecca?
Svar: Jag ska åka upp till Stockholm för att göra ett skönhetsingrepp, ledtråd Sveriges största bloggar har gjort det här

FRÅN FÖRRA FRÅGESTUNDEN VI EJ SVARADE PÅ

Johan:
*vad vill ni bli i framtiden?
*Eran favorit klädaffär?
*Andeväder ni mycket smink?
*vad tittar ni på hos killar?
*Vilken stil på killar gillar ni?

SVAR:
* Rebecca: Jag vill bli civilekonom eller hollywoods fru :D
   Mathilda: Jag vill bli ambulansförare eller barnmorska :D
* H&M och även Vero moda
* Foundation/mineral puder och mascara
* Personligheten, men även kroppen måste så bra ut (spec. magen ^^) + ögonen (a)
* En blandning av lite snobb, fjortis, neutral dock inte punk/rock ej andvända smink :)

..: Rebecca, vilka är det som gått emot dig o samo? va har de gjort? är ni förlovade? hur mycket har ni träffats?

Svar: Det är en lång historia och tänker inte nämna några namn, jag bryr mig inte längre om vad de har sagt/gjort.

/Mathilda & Beccis


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du förstora läpparna? eller brösten?

2011-02-19 @ 21:09:37
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

bra svar :D kram <3

2011-02-20 @ 00:05:42
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0