svar på tal

Svar till Malin!
Hej :)
Har läst eran blogg sen nu började. Och då var ni Mathilda och Rebecca jätte mycket med varandra, men vad är det som har hänt mellan er? Är ni inte vänner längre? Vill hellst att ni båda svarar (a)
p.s eran blogg är helt underbar när ni skriver och mathilda snälla blogga lite mera (a)
Kramisar Malin

Svar:
Jättegulligt att du läser våran blogg och verkligen gillar den :)
Just det här med mig och Mathilda..jag kan inte säga att vi är osams. För mig kan inte jag kalla detta osamas, men visst jag är med på att någonting är fel, vilket jag tycker är jätte synd!
Men jag är inte arg på henne över huvud taget, men att det nästan har gått 3 veckor utan att setts och pratat, så börjar jag undra vad som verkligen har hänt..men tycker verkligen det är jätte synd att det ska behöva vara så här och även om det är så här är hon trots allt min bästa vän & syster som jag alltid har kallat henne. Men visst bästa vänner kanske blir osams och så, men att bara skita i att göra något, inte prata med den om det är något är fel?
Då tycker jag man kanske behöver tänka efter vad i h****e som är fel mellan oss, vi måste kunna prata och diskutera.

Jag hoppas och vill att det kommer lösa sig, det sägs ju att allt löser sig till slut!
Det jag verkligen kan säga är att jag saknar min bästa vän!


Hoppas du fick ett bra svar utav mig :)
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0