trött på...fuck!

Sitter och väntar in nagellacket så det ska torka, sedan blir det nog att krypa in i en varm säng och sova gott :)
Förut när jag duscha, så duschade jag bara i 20 min sist jag duschade så duschade jag i 1 ½ timme :) Kan säga att det var så jävla skönt! Bara stå och fundera + sjunga såklart (a)

Imorgon blir det jobb, sedan sola (men ska inte säga det till mor hihih) hem-äta-fixa lite i rummet och framåt kvällen kanske jag drar ut någonstan jag vet inte :p får se imorgon

Är så jävla trött på att det alltid ska vara mitt ansvar till att något ska bli gjort här i världen! Ta ett ansvar att gör något själv!! Jag är så trött på mitt liv, människor bara allmänt!, problem, kärleken, sveken, trött på ALLT!

FUCK YOU!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0