after work.



Dagens outfit byxor, skärp . Cubus, svart body - gina tricot, smycken - Ur & Penn

Kom hem från jobbet för någon timme sedan. Det var riktigt roligat att jobba idag även om det var ett 7 timmars pass  Har fått höra mycket positivt av kunderna, mycket bra kundbemötande, service, hjälpte även en 96-årig man som behövde hjälp till sin rullator, hur gullig som helst var han!

Sen till det gulligaste och sötaste flickan jag har sett hittils. Hon kanske var vid 12-13-års ålder. hihi som fnittra hela tiden och sedan kommer det här "Din blogg...är den blogg jag älskar, du skriver så fint och intressant och så tycker jag om dina bilder" Gud, jag hade nästan lust att fälla en lite tår där, hon var så gullig och att säga det hon sa värmde mitt hjärta något så otroligt ska du veta! Tusen tack för att du läser bloggen och att du tillochmed vågar säga det rent ut!

Imorgon ska jag gå upp tidigt, ska iväg och möta mormor vid 9 tiden. Vi ska och sola sedan följer jag med henne hem eftersom jag ska börja jobba vid 14 kör ett pass imorgon med  14-21. Så blir att fixa sig och så hos mormor och morfar, det får duga :)
Nu måste jag nog ta och packa mer lite kläder, smink som ska med imorgon. Mormor ska sy om/ihop några kläder som är sönder m.m jag kan det inte..så överlämnar det till henne istället :)

/Beccis


Kommentarer
Postat av: tess

Varför skriver du så lite om Sammo nuförtiden? :(

2011-02-24 @ 20:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0