work work

Hejsan

Vet att det inte blev så mycket bloggande igår, men Mathilda var kvar här till 8, alltid mys när hon är här hihih ni skulle bara se dessa bilder hon hade hahah  så avslutade vi frågestunden och även gjorde om designen och om jag får säga själv tycker jag den är ur snygg :)

Nu sitter jag med tandborsten i munnen och försöker borsta och blir klar eftersom kl 11 ska jag sticka här ifrån och ta bussen till trozelli, jag ska jobba men andra ord!
KOMMER SNART :)

efter 5 min..
nu har jag borstat klart så nu har jag bara klädval kvar men eftersom jag bara ska vara hemma ikväll och se filmer som jag har fått av Thilda och även solsidan är ikväll :)

Tycker inte ni det är skönt med sportlov? Vad ska ni göra på sprotlovet slappa allt för mycket, åka iväg någonstans eller jobba? Tell me!

NU måste jag ta och klä på mig sedan iväg till bussen annars lär jag säkert kommer försent igen.. hihi :D
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0