12 januari

Heej alla läsare :)
Ledsen att jag inte har bloggat på länge men mitt internet har varit lite segt, vilket jag hoppas min kära mor kan fixa någon gång

Men iallafall, den här veckan började skolan vilket var ändå skönt, super bra i klassen nu, bra stämning men ändå lite segt..orkar inte gå upp på morgon  
Just nu har jag tagit lite och äta, innan har jag faktiskt träffat Mathilda och vi gick på stan, då hon handlade ett par jeans på MQ (hon kanske lägger upp bilder på dom senare) de var iallafall sjukt snygga! :) Vi tog en solstund innan vi åkte hem till mig och prata + saft (a)
Nästa vecka börjar jag träna i Vilbergen - i think!
Förresten så tror jag att mitt rum blir större denhär eller nästa vecka! HOPPAS

Tänkte ta och släng in en bild så inte inlägget blir så tråkigt så här har ni! :)


Får bli på min snygga bror, som på bilden har fått näsblod! Söt bror! ♥
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0