18 januari

Hejsan :)
Idag har det varit en helt okej dag i skolan, med ett prov som gick bra hoppas jag!
Efter skolan blev det att äta lite sedan vidare till gymmet med Jasmine, haha personlig tränare
Hon körde iallafall sönder mig haha! Efter gymmet blev det att gå till konsum för att köpa mjölk och även fylla på busskortet, klarade faktiskt av att gå till Konsum tur att köpa godis, även om jag var jätte sockersugen! Men klara mig, blev en ägg macka när jag kom hem istället. Nu har jag bara suttit och pratat med mamma så ska snart hoppa in i duschen! Sedan blir det nog TV + sova tidigt!
/Rebecca

" Du vet att det där är inte bra "

 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Rebecca, du vet att det där är inte bra;) hahah;)

Tack för en bra dag gumman och du var såååå duktig på gymmet!<3 Jag är en stolt tränare;) Puss och kram<3

2011-01-18 @ 19:03:46
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0