från och med du

Idag har bestod utav haga som bjöd på teckenspråk, kan bara säga att jag verkligen har glömt allt i det-skärpning! Tillbaka till skolan var det samhäll, matte och svenska..de sista två lektionerna gick inte så jättebra för mig och Jasmine, på Matten satte vi oss i koridoren och typ snacka, även tecknade jag och skrev lite på hennes bok (a), hon gjorde under tiden en fläta i mitt hår!

Svenska såg vi Baksmällan som jag dock redan har sett, men såg den inte ens haha, var inne på facebook på mobilen, spelade spel och tog seriösa bilder med Jasmine hahah! Om ni har tur kanske ni får de lite längre ner i inlägget :)

Förresten har jag skaffat en personlig tränare vid namn "B" :) Så blir och träna med "B" på tisdag efter skolan får se om jag lär dö hahah!


HAHAHAH En helt seriös Jasmine under svenska lektionen, som hon i tre:an ska skita i EN gång ;) Vilket betyder att nu har hon något att se fram till. pucko!


Jag är kryss och Jasmine är cirkel:n

Imorgon är det skola från 8-15.40 sedan blir det iväg och sola med Jenny kanske :) Hem och äta tillsammans med mor och far, en helt enkel fredag kväll som blir att vara hemma-i think!

/Rebecca

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0