give me more time

Dagens igår och idag kommer nu lite sent men men :)

gårdagens




jeans - H&M, jeansskjorta - ginatricot, vitt linne - ginatricot, klocka - ur&penn

dagens


dagens. jeans - H&M, mönstradtröja - H&M, svartkofta - Ullared, Smycken - ur&penn

Igår jobba jag från 10-15 gick ganska så bra tyckte jag. Åkte hem åt tillsammans med mamma, senare kom Emil hit och vi typ pratade, fixa mina naglar hihi :) såg även två filmer tillsammans med mamma och pappa :)
Idag vaknade jag vid 13 kände mig helt död, men blev att göra iordning mig sedan har jag inte gjort mycket..Jesper ska komma hit senare och äta LAX ! Kanske bloggar senare eller inte..blir en hemmakväll med mys tillsammans med mamma och pappa!
Ha det så bra alla läsare och glöm inte gå in på BLOPPISEN och se om ni fastnar vid något :)
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0