kladdkake muffins!

Sitter just nu i soffan och har precis pratat klar med Sammo på msn :)
Idag har det varit en helt okej dag, fast det saknades något..JASMINE! Asså det är fan inte samma, så när jag kom hem bakade jag kladdkake muffins eller vad det heter, som min mormor brukar baka. Så blev att jag gick över till Jasmine med några och även så stannade så vi kunde prata lite. Så imorgon kommer hon vare sig hon kan eller ej!
Snart ska jag hoppa in i duschen och tvätta håret :)

Kanske kommer ett videoinlägg sedan om ni har tur :)
/Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Gumman!<3 Imorgon kommer jag, om jag så är helt död haha;)

Så himla sött av dej att du hade bakat och att du kom över till mig(A) Det uppskattades verkligen ska du veta<3

Puss och kram, imorgon ses vi!:D

2011-01-24 @ 19:39:12
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0