slappat hela helgen

I helgen har jag inte gjort så mycket, rensat bland gamla saker och flyttat ut allt nu :) YES äntligen blir det av snart :)
Idag var jag och mamma till lite olika affärer och titta på tapeter till mitt rum, sedan när vi kom hem så kom Jasmine för vi skulle plugga haha, plugga bara lite, men även prata om allt möjligt - en sak har vi gemensamt det är att vi är så jäkla svartsjuka så det inte är sant!

Nu sitter jag och inte gör något, ska nog göra glass med jordgubbar på. Fasen vad trött man kan vara men det är ju ändå bra. Blir nog att duscha innan solsidan efter solsidan blir det väl antingen sova, film eller läsa bok :)
Imorgon är det skola igen..efter det ska jag och Jasmine bort till läkaren, ska kolla upp en knöl jag har på min arm - hoppas på att få ta bort den :)


HAHAH, när jag gjorde iordning mitt rum så kastade jag även Hannah Montana. Bara för att jag råkade ta sönder henne behöver det icke betyda att jag inte gillar henne för det, för det gör jag!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0