snyggt och enkelt





svarta byxor-H&M, svart linne-ginatricot, blus-ullared smycken från Sammo och farmor!

Idag har jag inte gjort så mycket, var med Jasmine då vi tittade på gamla bilder från skolan och fest m.m :) Berättade även vad som har hänt, vilket jag inte tänker ta upp på bloggen det är så jävla löjligt och omoget så det inte är sant med jag lever för det  Nu blir det bara att ta det lungt, se film mot kvällen och läsa lite nu har jag tänkt mig :) Imorgon bär det av ut till kårtorp för att sova över, blir nog att vi bloggar hihi detta år ska vi bli kända haha  sedan på onsdag kväll så kommer bästa Emil hit så blir nog inte att blogga då! Men imorgon då kommer det nog upp mycket hihi, outfits, bilder kanske även ett videoinlägg-vi får se om vi lyckas göra det!

Ha det så bra, ska läsa nu fårse om jag bloggar senare eller inte!
 
love /Rebecca


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Ja det håller jag med om, snygg och enkel outfit:D Hahahah aa så löjligt och omoget, tror jag dör hahahhah!;)

Puss och kram på dig söto!<3

2011-01-03 @ 19:03:30
URL: http://hellquisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0