Nytt år :)

Heej alla sötnosar :)

Det var som mathilda skrev att vi ska ha nyårslöft vilket är att blogga mera sedan har jag lite mera nyårslöften hihi :)

Igår var det som sagt nyårsafton, jag spenderade min nyårsafton på det bästa sättet :) 17.00 hade vi familjemiddag då det serverades potatisgratäng och oxfilé och efterrätten blev ju såklart pannacotta eller vad det heter :) Världens godaste middag! Gjorde även ordning efter oss så vi kunde spela spel "med andra ord" vilket var sjukt roligt hahah, jag tror min mamma är bäst på det, när man ska ha tempo kan hon tro att man ska ta de lungt typ, härlig mamma det
Vid 9 drog jag hemifrån för att ta mig till spårvagnen:Åka gratis hihi (a)

Väl hemma hos Max var det sjukt kul, det kunde inte bli bättre! Härlig stämning och härliga människor :) Jag och Emil åkte hem till mig vid 2 och vi skulle försöka sova, men självklart satt vi i soffan och prata om allt möjligt :) Kändes jättebra att prata ut och verkligen förstå varandara (a) (varför säger jag allt till er hahah ska sluta nu) Vi gick och lade oss 8 imorse och jag vaknade vid halv 12 även Emil också tror jag :)




Bild från förra året :) Världens lugnaste kille och min bästa vän! ♥
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0