Mathilda :)

Heej! Det här inlägget kommer bara handla om hur underbar min bästa vän Mathilda :) Hon är nog den som alltid har förstått mig, alltid funnits för mig, häjlper mig i nöden och tröstar mig vad det än gäller! Hon är en underbar kvinna som INGEN ska kasta skit på! Hon är värd mer än vad du tror din äckliga haha :) sorry men ni får henne inte i första taget ;) Mathilda är den människa som alltid har stått vid min sida, är alltid för snäll önskar nästan att hon säger till mig ibland (a). Hon och jag kan göra allt tillsammans, min äkta vän och även en äkta syster som jag aldrig lär släppa i första taget! <3 Hon är helt enkelt fantastiskt människa! Hon är alltid positv, glad, alltid ett leende på läpparna! Hon kan även vara arg, ledsen och på senaste tiden har jag märkt att hon är bäst på att vara dryg hihi :) Mycket kärlek till min bästa vän Mathilda som jag aldrig vill förlora, love you babe! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0