brännboll o nattbad

Gårdagen hade jag jätte roligt eller i alla fall halva. Mitt på dagen kunde man inte göra så mycket eftersom regnet bara öste ner och Tor var skapligt arg så hände inte så mycket. Men till slut lungnade det ner sig, jag gick över till pappa och hälsade på min saknade bror och hans tjej Ronja. Efter det ringde Robin o sa att det blir brännboll i alla fall. Så jag, Sara o Mickis åkte med ner till fotbollsplanen med Roger på fyrhjulingen, väl där nere kom det mer o mer folk och vi spela brännboll och sen grilla Riktigt mysigt. Sara o jag kände oss lite leriga o varma så vi bada lite i deras pool och jacucci, sen vill vi se Jönssonligan hos Robin. Men Robin o hans bror Fredrik drack istället så vi satt bara och prata. Ca tre i natt fick vi för oss att ta ett natt bad, ganska så skönt bara lite kallt var det. Sen gick vi hem var hemma vid halv fem ca. Det var min dag/natt!
(har inga bilder sen igår så får bli från en annan gång)
Puss på Sara ♥
PS. ska till pappa i två veckor nu så kommer inte komma så många inlägg!


/Huldis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0