Nothing will ever come between us

Heej! Vet att det var ett tag sedan, men har bara tagit det lugnt nu när det är sommarlov. Kan inte blogga varje dag om ni förstår
Igår var jag iallafall på maxi tillsammans med mamma och shoppade lite som ex. mjukisdress, nagellack (mintfrön), trosor och bok - SÅLD! Jättebra bok som jag redan har börjat läsa i. Sann historia vilket jag älskar
Så idag har man jobbat 8-15. Ätit mat och sedan köpte jag med glass till mamma och mig nu när pappa är och ser på IFK - mys! (dock tycker väl inte hon det är så mysigt nu när jag sitter här upp och bloggar)

Nu får ni ursäkta ska ner till mamma och se film eller något haha! *
/Rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0