because the night

Kan börja med att det var ganska så skönt att sova ut ordentligt imorse.
Har jobbat nästan varje dag sen skolan sluta..torsdag,fredag och söndag. Idag är jag ledig efter gårdagen 8-17, galet jobbigt men det gick!
Har egentligen inte mycket och säga, men kände mig väl sisodär "tvungen" att blogga eftersom jag inte har gjort det på länge. Idag ska jag inte göra mycket, ligga och slappa framför TV:n och se på Beverly Hills (som jag älskar!!!) Imorgon blir det att träna antingen med Mathilda eller utan. Hon jobbar ju till halv 4 så blir väl efter det om hon orkar annars så ska jag försöka gå på morgonen istället. :p


Detta är jag på skolavslutningen. Älskade klänning! ♥
/Beccis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0