don't stop believin'

Började denna dag med att sova 12 timmar under hela natten. Kan väl säga att det beror på onsdagnatten då det var fest hemma hos mig med de vanliga gänget! Älskar det! ♥ Sov 5 timmar den natten -.- Lägger in bilder så får ni se istället för att berätta allt  Idag följde jag med mamma och pappa till deras land. Ganska så härligt faktiskt! Har kopplat av och bara solat. Det är först nu som jag tog upp datorn, då jag läser bloggar m.m.

Ikväll blir det att titta på TV/Film, sedan sitta vid datorn. Mamma skjutsar ju in mig imorgon eftersom jag ska jobba på söndag morgon. Ganska skönt för mig att bara vara ute här en natt, räcker för mig! Så imorgon blir det att sola lite, äta sedan åka hem, äta kebab/pizza med bror! :)

Bild ifrån onsdags kväll. Bästa Löthner, jag, Sakke, Hampus och Rinke! + Mathilda som tar kort, älskar er!
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0