luktar sommarlov

Är nyss hemma ifrån stan. Dagen började med att jag drog mig till skolan vid 12 för skulle göra ett prov i affärsjuridik och även lämna in min slutuppgift i det! Så känns jäkligt skönt att allt i skolan är över nu!  Så mitt sommarlov börjar nu idag! Ska inte gå till skolan nästa veckan utan åka ut tillsammans med mormor och morfar till Skärblacka på måndag för att vara kattvakt, självklart ska jag gå på skolavslutningen som är på torsdag då jag även jobbar kväll.

Om dagen då..mötte broder Jesper på stan så vi gick omkring och han köpte lite kläder, slutade med att jag, Jeppa och Jonte luncha på o'learys. Gott och trevligt! :) Så nu är jag hemma och bara tar det lugnt ifrån allt. Äntligen är det snart sommarlov! :)
Vet att jag har glömt att lägga upp bilder sen förra onsdags. Ska försöka göra det senare idag! ♥
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0