bröderna Karlsson

Efter jobbet hämtade mamma upp mig och körde hem mig. Blev inget firande av mormor igen valde att äta mat hemma och sedan se film "bröderna Karlsson" tillsammans med mamma.
Har även ätit efterrätt med glass och icke frysta jordgubbar - börjas lika sommar :) Nu ser jag lite på "luftslottet som sprängdes" fast ska byta sängkläder eftersom Mathilda ska sova här imorgon, lite mer fräscht om det är nytt & fräsch liksom

Ska ner på stan imorgon och möta upp Mathilda. Vi ska leta drop in tid för att klippa sig (eller jag ska försöka). Känner att det är dags att ta sig an klippning efter ett antal månader. Sedan blir det nog hem eller käk på stan kan jag tippa på :) Zumba fitness på kvällen står på spel imorgon också! Känner som att måndags eftermiddagen kommer blir mycket bra även tisdag (förutom att jag är nervös och rädd) har ju Mathilda & mammsen.
/Beccis


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, nice ju! vad är din favoritfilm då? :D

2011-04-23 @ 19:05:29
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0