gu va gott, det va gott ;)

Sitter just nu och ser lite på Efterlyst samtidigt som jag tänkte slänga in ett inlägg här

Lunchen idag bestod av att jag och Jenny tog en Kebabtallrik idag igen...fy fan vad jag äter kebab då hahha :)
Har varit en rätt så slappdag idag, inte hänt så mycket var på LiU med klassen. Gick en sväng efter det på stan sedan upp till VP.
Efter skolan blev det en sväng upp till mormor och morfar :) Satt bara och allmänt prata om allt haha, även om att det verkligen inte är min dag idag -.-
Dels har jag träningsvärk, bet mig i tunga förut idag och tillslut så blev det blodbad när jag var hos mormor och morfar hahha :)

Juste imorgon får ni hjälpa mig med vilka kläder jag ska ha på fredag :) Kommer upp 2 outfits som jag ej vet vilken jag ska ha! En lite sommar känsla utan leggings och en med byxor..mhhm vilken??!! Kom igen imorgon ikväll någon gång ska jag försöka lägga upp det :)

/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0