mormor och morfar's land 2009

VI ÄR SNUSKIGA! känsliga tittare borde inte titta


Det visste ni inte om mig och Mathilda! Jag och Mathilda var på mormor och morfars land sommaren 2009. Då låg inne på vårat rum och bara prata och även ritade snusk bilder, skrev snusk sms.. hahhaha det tror ni inte om oss va
Vi är sådana som människor och vi kommer alltid vara det :) På bilden över ser ni mig som vi båda hjälpte att rita hahha :D Ganska så het är jag!

Och sedan är det ju så att vi tog ganska konstiga och roliga bilder


Sedan när vi blir arg på varandra så tycker vi det är bättre att bitas istället för att slås

Förlåt (a) Det är Mathilda som biter mig medans jag gillar mer att slå henne när vi sover hahha!



hahhahah så snuskiga vi är hahah! Nej, det var faktiskt inte meningen att det vi skulle ta kort då just när hon tar av sig *** FÖRLÅT ;(
/Beccis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0